teisipäev, 6. mai 2014

06.05.14

Teen siis uue postituse kus kirjeldan erinevaid ja põnevaid ajaveebe, eelmine postitus läks veidi nihu ja ma ei jäänud sellega rahule. Ülesanne oli siis uurida erinevaid ajaveebe ja tuua välja ning kirjeldada kolme lemmik ajaveebi. Hakkasingi siis neid lugema ja esimene huvitav ajaveeb mille leidsin oli: Fotoblogi. See on siis blogi, kus on erinevaid pilte loodusest ja kõigest muust, see on väga huvitav ja lahe blogi. Muidugi meeldib see blogi mulle ka sellepärast, et mulle endale väga meeldib fotograafia. Teine väga huvitav blogi mille leidsin oli: Filmiblogi. See on sammuti väga huvitav blogi, seal tutvustatakse erinevaid filme ja räägitakse nendest hästi pikalt. Seal räägitakse näiteks ka ühest minu lemmik filmist " Pompeii ". Mulle väga meeldivad erinevad filmid ja seepärast mulle meeldib ka see blogi ja lisasin selle blogi ka siia. Viimane huvitav blogi, mille leidsin oli: Loodusfotode blogi. Seal on väga kenad loodusfotod, loomadest ja lindudest. Mulle väga meeldivad linnud ja loomad ja selles blogis on need loomad ja linnud väga hästi jäädvustatud. Need olid siis kolm kõige huvitavamat blogi mis ma leidsin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar